noniin. olin vähän hölmö kun mä luulin että kukaan ei enää käy täällä! mutta silti kerron mitä tänä päivänä koulussa tapahtu (4.5) . oli ihan tavallinen kuvistunti ja mä olin ottanut mun työn........ sen jälkeen kuulu RITS! kaikki alko nauraa mut en tienny miks sit mä istuin mun paikalle ja aloin tekemään sitä. sitku mä otin liimaa taas alko hekotus....no mä sitte olin ihan varma ettei ne nauranu mulle. sitte oli menny 30 minsaa ja mä otin askartelu tikkuja. sit jälleen kerran kaikki meijän luokan oppilaat nauro. sitte mä kysyin "MIKÄ TEITÄ NAURATTAA?!" sit mun luokka kaveri sano et mun housut oli ratkennut pehvasta........... :I mä tietysti nolostuin kuten aina jos mulle tapahtuu jotakin. no ei sitte mitään ku pääsin välkälle niin yks kutos luokkalainen kysy : "ooksa pierassu niin kovaa et sun housut on ratkennu???" no sit mä menin mun kaapille mut onneks siel oli vara-housut!